fredag 5 juni 2009

Slutspurt i valstugan

Boniface och Bernadette från Bjurholm, Statssekreterare Dan Ericsson och jagMichaela Hollis och Pia Lidwall

Glada Stockholmstjejer

Marie-Louise Forslund Mustaniemi, Vincent och Ella Bohlin

Dennis från KDU promotar Ebba Busch

Ella Bohlin slutspurtar


Fy va' det var kallt och blåsigt utanför Åhléns! Men det var så kul att få träffa väljare och partivänner. Det är något speciellt med valrörelse, det går inte att komma ifrån. Extra roligt när jag får kommentarer som; "Du har övertygat mig, jag kommer att rösta på er", då får man energi att fortsätta ända in i kaklet. Många har inte bestämt sig än så det är bara att köra på.
Min syster Gunilla Forsberg kom förbi, som är här från Västerbotten, med Boniface och Bernadette, statssekreterare Dan Ericsson och Ella Bohlin med make och Vincent.
Ella var givetvis med och delade valmaterial.
Det kommer att bli tomt när valet är över. Tur att det är val redan nästa år!

5 kommentarer:

Peter Soilander sa...

Såå roligt med dig Marie-Louise att du satsar så mycket för partiet! Inspirerande!

Marie-Louise F M sa...

Tack Peter!
Lycka till idag i Farsta! Vi ses väl på valvakan?
Hälsa Sofia från mig också!

Anonym sa...

Aj, aj, ja.
Blev det bara ett mandat.
Stackars bryssella som blev bortkryssad till förmån för den gamle mannen.
Vilket jämställt parti ni är...

Anonym sa...

Är detta ännu en nedlagd KD-blogg?

Inte en artikel sedan nederlaget i EU-valet...

Margit Urtegård sa...

Hej Marie-Louise.

EU-valet är över nu, dags att du börjar blogga igen. Saknar dina blogginlägg.

Kram Margit