torsdag 27 november 2008

På barnkalas

Tilda och jag En trött kalaspingla
Storebror Didrik och Tilda

Min (enda) dotter Camilla och Elin (Tildas o Didriks mamma)
Isabella (Tomas fru), Camilla och Elin

Mitt barnbarn Filip och pappa Tomas

Min son Göran med sambo Ina

Min son Christer, Tilda och Didriks pappa
Min son Anders med sambo Lisa
Tildas kusin Albin och Tobias(Camillas sambo)

I söndags firade vi Tilda, mitt barnbarn, som har fyllt två år. Det var givetvis trångt som vanligt och Tilda var trött av allt ståhej runt omkring. Givetvis passade jag på att ta lite bilder av min stora härliga familj. De har alla (utom Fredrik) blivit stora nu och har sambos och fru. Jag kan inte låta bli att tänka; var har alla dessa år tagit vägen? Det var ju inte så länge sedan de var små och det var fullt sjå med läxor, gympakläder, utvecklingssamtal och föräldramöten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket roligare än landstings- och kommunfullmäktige!

Marie-Louise F M sa...

Hej Mats!
Ja, det håller jag med om. Tur att jag har ett "vanligt" liv också!
Hälsn Marie-Louise